ფარული და პოლიტიკური რეკლამის წინასაარჩევნო მედიამონიტორინგი

22 ოქტ, 2013

დღეს, 22 ოქტომბერს, ფონდი “ღია საზოგადოება-საქართველოს” ოფისში “მედია პორტალმა” მედიას და არასამთავრობო ორგანიზაციებს წინასაარჩევნო პერიოდში ფარული და პოლიტიკური რეკლამის მონიტორინგის სექტემბერის თვის შედეგები გააცნო. პროექტის ფარგლებში ხორციელდებოდა პირველი არხის, იმედის, რუსთავი 2-ის, მაესტროს და კავკასიის პრაიმტაიმის (საუკეთესო საეთერო დრო) მონიტორინგი.

პროექტს აფინანსებს ფონდი ‘ღია საზოგადოება-საქართველო’.

სექტემბერის თვის შუალედური ანგარიში სრულად შეგიძლიათ ნახოთ ვებგვერდზე www.mportali.com.

ან ნახეთ Scribd-ზე:

ფარული და პოლიტიკური რეკლამის მონიტორინგი 2013 წლის (საპრეზიდენტო) წინასაარჩევნო პერიოდში